enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
30°C
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
32°C
Salı Açık
31°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
31°C

Alper Taban hekimleri unutmadı

Alper Taban hekimleri unutmadı
REKLAM ALANI
15 Mart 2024 06:47
24
A+
A-

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret etti.

BURSA (İGFA) – İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramında İnegöl’ün hekimlerini unutmadı. Başkan Taban, Perşembe günü beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş, meclis üyeleri ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret ederek hekimlerin ve sağlık çalışanlarının gününü kutladı.

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA KARANFİL HEDİYE EDİLDİ

İnegöl Devlet Hastanesinde Başhekim Hayrettin Göçmen ile hastane yöneticileri tarafından karşılanan Başkan Taban ve beraberindeki heyet, hastanedeki hekimleri tek tek dolaşarak Tıp Bayramını kutladı. Sağlık çalışanlarına karanfil hediye edildi.

REKLAM ALANI